Saturday 9 July 2011

BERSIH!!

salam.firstly,klu adalah sesapa yg baca ni terutamanya yg menyertai perhimpunan Bersih,nak ucapkan tahniah kerana berani.hehe.malangnya,aku tak dapat pulop nak join.aku berdarah pejuang.hang pulop berdarah apa??hihi.uish malam ni aku nak update sket pasal mengaibkan orang ni.aku semakin pelik nengok orang yg suka bagai mengaibkan orang lain sampai berbuih-buih mulut.tapi taknak lak cerita aib sendiri ke haapaa...mengumpat orang no satu..tak taw ke salah satu sebab pompuan byk kat neraka??mengumpatlah puncanya..lg satu walau apa jadi sekali pon,jangan lah nak aibkan kawan ko yg pompuan2 tu dpn laki2..igt pompuan pon punya rasa malu dan ada maruah..ni tak,yg bagi respons komen semua lelaki..ape perasaan pompuan tuu bila baca??padahal bukan salah dia pon...hang tu yg tak selidik betol2 pastu men tuduh2..pastu bila si pompuan tu mintak maaf dan terangkan segala2nya tak pulop ko respons...ade beran ker??wakaka..ke dah malu??tolong la weyh,kita ni sesama islam..jgn cepat sgt nak menghukum orang tak tentu pasal..lain kali selidik betul2 ok??so pasal bersih ni,aku pon nak ingatkan jangan lupa BERSIHkan ROHANI,JIWA SEGALA OK??

No comments:

Post a Comment